wielokanałowe oprogramowanie call center
2 posters
Strona 1 z 1
wielokanałowe oprogramowanie call center
Odpowiedź na to pytanie zależy od konkretnych preferencji i potrzeb organizacji. Istnieje kilka firm, które oferują wielokanałowe oprogramowanie call center w chmurze. Jedną z takich firm jest Voiptime Cloud. Ich platforma zapewnia szeroki zakres funkcji do efektywnego zarządzania call center, w tym zarządzanie połączeniami, routing połączeń, monitorowanie i analitykę.
nadiafish- Młodzik
- Posts : 10
Join date : 27/10/2022
Re: wielokanałowe oprogramowanie call center
Nie znam. Prowadząc firmę trzeba mieć na uwadze również to, że może dojść do pewnych problemów z serwisami, sprzętami. Dlatego warto mieć wdrążony system ticketowy, który umożliwia między innymi rejestrację zgłoszeń poszczególnych awarii i jednocześnie pozwolą tam nam dokonywać dalszych działań, co do naprawy i innych kwestii.
Justyna0- Forum ekspert starszy
- Posts : 157
Join date : 01/03/2023
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach